Jul 16, 2008

Menjaga hati..

he he...idea tgh mencurah2...kesan baca buku citer harituh...rasa2 nak jd penulis lirik la lepas nih..hahah..bak kata kak fiza..sudah terbayang2 zar naik pentas amik award..penulis lirik terbaik.. keh keh..kak fiza2....nak letak tajuk apa eks..


Sejak perkenalan kita
Aku kenal apa erti bahagia…
Bukan tiada bahagia sebelumnya..
Tapi kali ini berbeza

Sungguh..ku x biasa bercinta...
Lalu ku meniti tanpa rasa curiga..
Dan membiar diri terleka..
Aku semakin terlupa..hari x panasnya lama..

Kini kau tiada..
Pilunya sunguh separuh nyawa..
Aku kalah..x bisa menahan rasa..
Ku tewas..senduku x terlupus dek air mata

Ku redha kau pergi.
Ternyata jodoh kita tiada..
Walau pergimu tiada ku duga..
Sudah begitu suratan-Nya..tetap ku terima..

Kesalku..Biar pergimu ku rela..
Aku sudah lupa bagaimana untuk hidup sendiri..
Sudah x betah dengan bunyinya sunyi
Setiap detik tanpamu..bagai ingin ku tangisi..

Berikan aku masa..
Biar ku lepaskan dirimu dengan rela..
Kerana tak bisa ku paksa untuk lupa..
Biar dengan waktu.. kau pergi jua..

p/s: duh2..cerita apala yg che' tgk kat tv nih..warga2 tua berdangdut sesuka rasa..

5 comments:

Teratak Amir Amira -{@ said...

semangkin pandai tu mencoret......
cayalah

Teratak Amir Amira -{@ said...

semangkin pandai tu mencoret......
cayalah

Anonymous said...

:)

~dcharminglady~{@ said...

haha..bolehla sikit2..carik makan..

asmasalleh said...

fuiyoo.. jiwangnyeee...