Aug 20, 2008

Hilang..

Kenapa ya..sejak dari pagi lagi hatiku begitu terbuku. Bagai ada sesuatu yang tidak kena pada tempatnya. Resah. Ternyata celotehan dan gurauan Mrs Christine Vas, Pengegola kursus 'Fred Factor'yang ku hadiri itu tidak bisa sedikitpun menyapa kedamaian di hati. Ahhh...maybe she's not a pro..so i'm not that interested.. getusku.

Itu yang ku rasa pagi itu..sebelum peristiwa itu terjadi..sebelum aku mengerti perihal gelisah yang melanda..titik noktahnya pertanyaanku sejak pagi. Usai ku menjenguk Suzi yang menunggu di cafe..aku singgah sebentar ke tandas berdekatan bilik kursus yang bertentangan dengan Surau MMC. Melilau juga ku mencari bilik kursus itu dipaginya. Di ceruk dunia, mana bisa ku sedari kewujudan bangunan bernama 'L' itu.

Iya..di tandas itu..harta kesayanganku hilang dari pandangan..hilang untuk selama2nya.. sungguh, akan ku ingat tempat itu..dimana berkuburnya dia bersama segala kenanganku (gambar, contact list, saved message, juga cenderahati ungu yg tergantung manis dari Korea itu)..selamat tinggal sayang..selamat jalan harta..akan ku kenang kerana engkau sungguh istimewa.. sayang sangat kat awak! uwaaaaaa :((

p/s: kisah jatuhnya sebuah henphone ke dlm toilet bowl..chesss..

2 comments:

Anonymous said...

salam za..adehh..sedihnye bace cite nih..tp takpe..ade hikmahnye tuh insyaAllah..lame gile dah org tak memvisit blog2 nih..tibe2 visit ade berite handset masuk toilet bowl la plak..takziah2..takpe..nak dpt yg lagi canggih tak tuh? ;)

Londz said...

waduhhh! sapa laa suh pegi selitkan hset best tu dlm poket suar! huhuh...kan dah terjeloposs blupppp! huhuhu....takpe2..mb ni alasan utk yuh dapatkan hset yang baru! ^_^ cheersss...