Mar 18, 2009

sesekali aku ingin rasa marah...

wahaha... kepunden marang skepper betul..baik2 aku sabar.. ader pulak yg tere mencucuk...dan tahniah kepada pencucuk berkenaan..anda telah berjaya!!!!.. pagi ini..saya agak kurang berjaya menjaga perasaan x puas hati... :) jangan la ader org lain yg mencucuk lagi..takkut meletup jer...huh..kang ntah aper2 aku buat kang.. bukan boleh cayer sgt aku nihs....

How many times in your life..or let say in a year...you've to dampen your own inner feeling just for the sake of others..hidup bermasyarakat nihs..kadang2 zar tgk nampak mcm buat kita hidup dalam kepura-puraan...yerla..kalau kita marah pon..kita kene senyum....kalau kita x puas hati pon..kita kene jugak puas hati...last year for example...i cud say is the hardest part of my life..tapi kene jugak tunjuk muka ok...gelak2...so that others won't suspect there is something wrong with us... my god...for the kind of person like i am, who is never like to holding back all inside me..that was pretty hard...PRETTY?? NO..it's damn hard...seriously...

but miraculously..Alhamdulillah..I manage to undergo last year pretty well...perghh..sangatla penyabar tahun lepas...for that I give myself 100 points... good girl, Zar!!!! tapi kdg2 rasa kesian kat diri sendiri...xperlaa.... sabarrrrrrrr...

tapi pg nihs..tetiba rasa nak meletup laks...aduuuhhhh....Astagfirullah..Allah..ampunkanlah hambamu ini..redakanlah api yg sdg marak dlm diri ini..simbahlah dgn perasaan redha...n semarakkanlah rasa kesyukuran...Ameen...ya Rabbal A'l amin..

4 comments:

~dcharminglady~{@ said...

Fuh.. completely cool now.. :)

Teratak Amir Amira -{@ said...

setiap buruk ada baiknya, dan setiap yang baik ada buruknya, tapi kira oklah boleh cool tu...
simpan ke tahun hadapan...samaada nak jadi Hang Jebat atau pun Hang Tuah, atau pun jadilah seperti puteri rasul yang sesabar-sabarnya manuasia...tahun depan cucuk yang mnecucuk tu pulak, tapi kat sisi perutnya je tau.........

ieka said...

:D
aku harap ko sihat2 selalu sekarang... walaupun aku tiada di sisi menonton televisyen bersama2 lagi.. har har har

~dcharminglady~{@ said...

jgn risau..sebenarnyer bukan marah..sedih sket jer.. :) but that's life...no pain no gain what.. eheh..

Ika,
Aku sihat walafiat..Alhamdulillah..