Mar 7, 2008

Tetap...

Tetap sudah hati Zar... I'm rejecting the new post...Tadi dengan tangan sejuk menulis email to GM and the BSQM manager...dah 2 kali aku buat perangai sebenarnyer...that day GM suruh zar stay in BSQM...I refuse...nih dier suruh ker unit lain..Zar tolak lg..I believe he must have dissappointed with me..tapi nak buat macamana kan...takkan nak sacrifice diri without guarantees...kerje susah...peluang payah..nak keluar susah pulaks....walaupun aku tahu dier 'sayang' sgt kat aku..tapi....susahla...I'm sick just to think about going to that place...I luv you GM..you'r the nicest GM ever...that's why I'm stay in INO..and I think I will stay for long...

So I'm going to ODA by the next-next week..after some QAC audit in Labuan..here I come JRC!...a bit no no for JRC juga sebenarnya..takkut terserempak dgn seseorang.....tapi peduli apa kan...the best part, JRC is just about 15 minutes from my house...w/o jammed la...but anyway better that menara and KJI laa...wahh..boleh gie kerje lambatttttttttttttttt.... Zar..pemalas nyer!.. he he..

malam tadi gie makan ngan met and Umi...gie Seoul Bulgog...at 1st nak gie ngan Umi jer..Umi dah mengidam sgt nampaknya..tapi ntah macamana tetiba nampak seseorang melambai2 dengan dahsyatnyer di bus stop depan Angkasa.. wahahhahah..lawak jugak kejadian tuh..nasib baik sempat break...Rumet ku rupernyer...tuh yg hangkut sekali...and what a surprise..jumpa Pn Sherry.. lamanya tak nampak dier...missing the time you'r around Zai..

Okeyhs...ptg nih nak balik ngundi..erk..balik kg...ingat malas nak balik..tapi tetiba dapat jemputan dari my bestfren masa kat TIGS dulu.. wohhh..Ecah is going to get married akhirnyer.. hmm..when my time would be? he he .. kita sama-sama nanti kan...there's more to life...

p/s: En Bullah kata kene gie jogging selalu...tapiiiii...sakit lutut nanti...

No comments: