Nov 27, 2008

Umi's wedding

Finally...

Last Sunday, Dyg, Yana, Seet Mui n me went to Segamat for her wedding...My long colleague but more like a sis to me..maybe pasal dier so baik n naive..selalu terasa mcm kene protect dier..tp aper2pun..I salute her courage when it comes to determination...zar pon x setegar dier..


I think they are soulmate from heaven...Dier kenal Jamal x lama..within this few months rasa..tup2 dah sampai masa..kalau dah jodoh..mmg Allah akan permudahkan..n biler tgk depa sanding harituh..mmg nampak depa seiras...Alhamdulillah...mudah2an serasi dunia akhirat...

Sgtla happy for her...It was a very long n tiring journey but I didn't notice it until the end...bila sampai KL barula terasa badan sakit2 for the long drive..uk uhhh...nampak sgt I'm too old to drive far..x pasal2 terpaksa ambik cuti the next daynya...isk..isk

To Umi, Selamat menjadi seorang isteri yg solehah..well I know u wud...
To En Jamal, please take care of my little sis...hope u cud be like those dahan tmpt dier bergantung..

p/s:

Afie, sorry x dpt upload gambar Kak Zie...Akhirnya Laptop dah kaput last Friday..satu lg harta ku yg di bawa angin...duh2..

1 comment:

afidalina said...

wakakakaaa za za, typical za..=P hihi comelnye umi..so sweet..make up dia natural jek. =)