Dec 1, 2008

Takut...

Duh2..dah lama x rasa setakut nihs..my heart pounding hard that I cud barely breath..manik-manik peluh mula merenik disebalik kesejukan penghawa dingin Cik Ivy.. kereta polis itu sejak tadi mengekoriku..very close..aku ke kiri dier ke kiri..aku ke kanan dier ke kanan...puas ku bias pandangan terhadap mereka melalui cermin pandang belakang...takut2 mereka ada memberi tanda menyuruhku berhenti...

'Ahhh sudah...gawat nih!' detik hatiku...cuakss ! uwaaaaaaaaaa...

Nih semua gara2 aku memotong lampu isyarat dipersimpangan jalan tadi..hujan lebat dan laluan biasaku x menampakkan gaya2 utk bergerak..sementelah aku belum lg menunaikan fardu Asr aku menukar kemudi keretaku utk menembusi lalulan lain...tetapi..

'Arrghhh.. silap masuk!'..

Dah lama x menempuh jalan yg satu ini sehinggakan aku terlupa yg laluan ini tidak dibenarkan utk aku membelok ke kanan...nak masuk ker tak..nak masuk..ker tak.. Alamak ada kereta polisla pulak..tapi kalau x masuk..ntah ke mana aku tersesat... jem nih..x smbyg lagi...Ahhh belok jerla..

erks...tapi x sangkala pulaks polis nih nak mengekor sampai mcm tuh sekali..nak saman..saman jerla...jgnla menakutkan org !... uwaaaaaaaaaaaa...takkuttttt

p/s: Fuuhhh..nasib baik sekerat jalan jer...tp...hmmm...confirm kene saman rasanya nih..isk2
Moral of the story...jika kail pnjg sejengkal..jgn diduga kedeterminan Polis...Adik takutla
kakak..

No comments: