Dec 13, 2008

SIRIM owh SIRIM

Sdg melalui saat2 genting prepare for the upcoming Sirim ISO Audit on this 24th of December..x sempat nak update blog...so kononnyer Zar tgh busylah nihs sampai hari Sabtu pon boleh dok bertenggek kat opis...huhu..yeah rite...

Curi masa sekejap jenguk blog nihs...(erks..sekejap kebendenyer..dah brp jam dah nih main godek2 web)...hasilnya..my template is back to before..n I manage to insert my Playlist...songs that ease to my ears at this moment..enjoy!



Afie,

Here is yayan's wedding foto from Taufek's camera..the rest I send to your emailla yer..

okeyhs..time's up..focus2...

p/s: sat gie nak gie pasar Jln Tar sat..hehe..carik kueytiow Sup Berempah..mcm dah lama giler x makan...last makan biler eks...errr....owh..masa tu....

1 comment:

afidalina said...

yeay kan dh cun balik blog ko..hehe..=P bagus anak murid nih, 10 markah!